"Welcome to the world of TOMORROW" v Application Engineeringu v Digital IT

Tak se pojďme podívat, co děláme … je nás víc než 100 lidí v T-Mobile ČR/Slovak Telekom. Naší hlavní náplní je technický design, vývoj, testování a provoz klientských aplikací. Jako klientskou aplikaci si můžeš představit cokoliv, co běží na mobilu nebo webu a ty jako náš zákazník máš možnosti používat. Děláme hlavně BE a integrace. Občas si vystřihneme i nějaký ten frontend.

Konkrétně se bavíme o:

  • Mobilní aplikace Můj T-Mobile s 1M unikátních uživatelů měsíčne
  • Všechny e-shopy , webcare a další aplikace na telekom.sk/t-mobile.cz (10+ hlavních aplikací)
  • A spoustu dalších menších, ale zajímavých věcí …

Naše 2 hlavní cíle do budoucna jsou:

  1. Postupné vytažení dat z core systemů, vytvoření microservices vlastnící data a větší zapojení messagingu, ať tu Kafku pořádně využijeme
  2. Posun k možnosti dělat developmentu (včetně releasu) jedné platformy/aplikace ve více nezávislých teamech tzn. bude to hodně práce na testech a automatizacích pipelines, ale za to omezíme manuální synchronizovaní a meetingy na minimum

Jaké používáme
technologie:

  • Front-end: Vue.JS & React
  • Back-end: Java (Spring Boot), lehce Node.JS & Python
  • Kód a pipelines máme v Gitlab, na logy koukáme v Kibana, kvalitu kódu hlídáme přes Sonarqube, jako Api GW používáme WSO2, na messaging máme Kafka & aplikace nám běží na K8S
  • Hrajeme si s CDC Stream Sets a Informatica

Nehledáme unicorny (protože to dneska hledá každý), ale developery chtějící se podílet na našich 2 hlavních cílech viz výše. Zajímají nás programátoři, co chtějí dělat na zajímavých věcech s velkým dosahem, s pomocí zajímavých technologií, vystupovat jako techničtí vlastníci a v případě seniorů i pomáhat vytvářet a osvojovat best practices v developmentu pro celý digitální svět v T-Mobile.

Kde to mam podepsat?

Časté dotazy

Pokud jsi nenašel odpověd, tak můžes kontaktovat přímo naši recruiterku nebo hiring managera. Rádi dotaz zodpovíme a rovnou rozšíříme i naše FAQ.

A:  
V závislosti na senioritě Tě čekají 1 až 3 kola. V součtu se jedná o max pár hodin a praxe je, že není problém vše zvládnout během 3 pracovních dní a i s odesláním nabídky.
A:  
Snažíme se nefungovat jako “2 guys and a dog company”, takže onboarding mámě pěkne strukturovaný s jasným cílem, postupně se dostáváme víc do hloubky a při tom všem řešíš reálné úkoly. Jo a samozřejmě 🍕day a hackathon.
A:  
Tak to jsem rád, že se ptáš právě na tohle. Je pro nás důležité maximálně rozvíjet skills našich lidí, takže máme spousty online kurzů (Percipio, Coursera, Learn2code) na které budeš mít blocker v kalendáři + nepřeberné množství interních školení + možnost jít na externí školení (máme na to pěkně šťavnatý budget). Jakým směrem se chceš rozvíjet je hlavně na tobě.
A:  
Teamy fungují ve Scrumu + používáme Kanban, kde se to hodí vice.
A:  
Až během technického onboardingu začleňujeme jednotlivce do teamů a to s přihlédnutí k jejich preferencím a schopnostem. Tzn. bude hlavně na tobě, jestli budeš chtít tvořit nějakou aplikaci nebo být třeba tech vlastník superhyper důležité komponenty jako SSO. Samozřejmě je důležitá i současná potřeba TMCZ.
A:  
Jasná páka. U nás můžeš rotovat mezi teamy a neni problém ani upskilling v rámci career paths.